اقتصاد

Coinbase به رد درخواست قوانین SEC همانطور که وعده داده بود درخواست تجدید نظر می کند

Coinbase به رد درخواست قوانین SEC همانطور که وعده داده بود درخواست تجدید نظر می کند

Coinbase به تلاش‌های خود برای اطمینان از قوانین کافی در مورد ارزهای دیجیتال که به عنوان اوراق بهادار استفاده می‌شود، ادامه می‌دهد. پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 15 دسامبر درخواست کوین بیس برای وضع قوانین در مورد ارزهای دیجیتال را رد کرد، صرافی رمزارز در همان روز نسبت به این تصمیم اعتراض کرد.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی Coinbase قول اقدام فوری داد. به محض اینکه انکار SEC مشخص شد. در 18 دسامبر، دادگاه تجدیدنظر ناحیه سوم ایالات متحده به SEC دستور داد تا پرونده تصمیم خود را تا 24 ژانویه 2024 ثبت کند.

در درخواست تجدیدنظر، Coinbase روند طولانی را مستند کرد که ضروری بود تا SEC مجبور شود به آن پاسخ دهد دادخواست این سازمان رد دادخواست خود توسط کمیسیون مستقل انتخابات را «خودسرانه و دمدمی مزاجانه، سوء استفاده از اختیار و مغایر با قانون، مغایر با قانون آیین دادرسی اداری» خواند. بعلاوه:

«امتناع کمیسیون از مشارکت در تدوین قوانین، حتی در حالی که کمپین مقرراتی را با اعمال قوانین علیه کوین‌بیس و سایرین که فراتر از اختیارات قانونی آن است، ادامه می‌دهد، APA [قانون رویه اداری] و اصول اساسی را نادیده می‌گیرد. انصافی که در آن گنجانده شده است.»

نامه انکار SEC به دلیل نداشتن «متن یا محتوای هر قاعده پیشنهادی» که برای دادخواست مورد نیاز است، تقصیر دادخواست Coinbase بود. در ادامه با ادعای دادخواست مبنی بر «غیرقابل اجرا بودن مقررات موجود» مخالفت کرد و اظهار داشت که آژانس در مورد اولویت و زمان تنظیم مقررات اختیاری دارد. انکار توسط جامعه رمزنگاری مورد انتقاد قرار گرفت.

مرتبط: مدیر عامل Coinbase می گوید ترک می کند ایالات متحده “در حال حاضر حتی در قلمرو امکان نیست” – گزارش

گری جنسلر، رئیس SEC بیانیه ای منتشر کرد که از نزدیک به دنبال تکذیب رسمی بود.

Coinbase مستقر در سانفرانسیسکو اقدامات مختلفی را برای حمایت از صنعت ارزهای دیجیتال انجام داده است، از جمله کمک های مالی سیاسی، لابی و اقدامات عمومی. SEC از Coinbase به دلیل نقض اوراق بهادار در ماه ژوئن شکایت کرد.

مجله: Binance، Coinbase به دادگاه مراجعه می کند، و SEC 67 ارز دیجیتال را برچسب گذاری می کند: Hodler’s Digest، 4-10 ژوئن

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا